Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op enneagram.startpagina.nl

enneagramcursus/training

  • Renate

    Hoi Leonard,

    dat klinkt heel erg aantrekkelijk!

    Ik doe mee !

    groetjes en succes.

    Als je hulp kunt gebruiken zeg je het maar he!

    RenateRenate schreef:

    >

    > Hoi leonard,

    >

    > nou..kom maar op met dat idee! Lijkt me gaaf hoor!

    > Maak het iets concreter en we gaan mensen ronselen om mee te

    > doen!

    >

    > Groetjes, Renate

  • Henk

    Hoi Renate,

    Voor komend jaar organiseert ORG-ID (voorheen L&G management Consultancy) diverse introductiecursussen en panelavonden. De eerste introductiebijeenkomst is op 29 januari waarna op 5 februari de eerste cyclus van enneagrampanels start.

    Meer informatie is te vinden op www.xs4all.nl/~yerb/enneagram/.

    De activiteiten zullen in Leiden en Den Haag plaatsvinden.

    Vriendelijke groet,

    Henk J. Eggink

  • Leonard Willems

    OK Renate, het duurde even (ik moest onderhandelen), maar het gaat lukken!

    Bijvoorbeeld periode 6/13 of 13/20 april: cursus aan het Gardameer in Italie.

    De docent stelde voor: werken met Enneagram, Belbin, kwaliteitenspel, kernkwadranten. Ik zorg daarbij voor appartementen, ontvangst met pizzamaaltijd, cursusfaciliteiten, vrijetijdsprogramma en culinair afscheidsdiner.

    Indicatieve prijs: Euro 375,- p.p. (nog afhankelijk van docent). Prijs lager in maart, hoger in mei/juni.

    Dus: ga maar ronselen die 16 personen!

    Overigens stel ik voor om vanaf nu contact te hebben via mijn prive-emailadres: l.willems5@chello.nl. Ook andere geinteresseerden kunnen dan directer reageren.

    Het lijkt mij een uitdaging om deze cursus te organiseren.

    Vriendelijke groet,

    Leonard Willems

  • Henk (webmaster enneagram)

    Hoi Leonard Willems,

    Je maakt me nieuwsgierig welke trainer jullie willen aantrekken. Kun je een tip van de sluier oplichten?

    Henk

  • Hans Pluijms

    Om toch nog even te reageren op voorgaande berichten:

    Zoals sommige van jullie inmiddels al weten start op 29 januari een nieuwe workshop “Kennismaking met het enneagram model”. Deze training duurt zeven (dinsdag) avonden lang en word gegeven in Tilburg. In deze workshop leer je het enneagrammodel kennen, waarschijnlijk je eigen enneagramtype ontdekken en krijg je inzicht in het handelen van alle andere enneagramtypes.Voor informatie over deze enneagramworkshop kan je het beste even een mailtje sturen naar mij. Het adres is: patil@home.nl