Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op enneagram.startpagina.nl

beetje triest

  • heel apart

    is het nou werkelijk om dat email adres te doen .nou hier istie dan en ja hij is echt ik vond hem wel in de sfeer van nu.(benieuwd of ik mezelf morgen nog lees).

  • heel apart

    oke het is me duidelijk 4 x hetzelfde verhaal henk hahaha. maakt niet uit.

    maar ik had graag een reactie gehoord van frans kragten was voor hem bedoeld dus ja als iemand anders het leest tja niks van aan trekken zou ik zeggen.

    kwam hem hier toevallig tegen en vond dat ik hem ff moest aanspreken.

    ik ben namelijk niet het type dat hem gaat mailen te trots denk ik maargoed er zit een verhaal achter dus dat trotse zal wel bij een 3 horen denk ik.maar ik ga toch eens uitzoeken wat voor eigenschappen een 3 heeft.die tempel hebt ik meegekregen(3)

    groetje F

  • Frans Kragten

    Henk en heel apart,

    Ik snap er geen Snars van !!!

    Heb ik iets fout gedaan? Of juist niet??

    In ieder geval benik erg benieuwd!!

    Frans

  • heel apart

    Jij hebt niks fout gedaan frans ik ben alleen een beetje teleur gesteld in een medewerker van je maar te trots om er achteraan te bellen.Ik citeer “wij bellen altijd terug wat de meeste ab buro's wel eens vergeten ookal hebben op dat moment niks mensen krijgen dan wel het gevoel dat we voor ze bezig zijn”toen dacht ik dus wat een opluchting ze werken hier anders met dit team zou ik graag meewerken (vacature intercedent) vooral het bekijken wat voor type iemand is sprak mij wel aan want dat werkt volgens mij het beste.

    maargoed hij mocht niet alleen beslissen jij zou er het laatste woord in hebben dat ik het niet zou worden had ik wel verwacht hoe leuk het mij ook leek.

    Maar waar ik dus een beetje slecht tegen kan is dat de beste man mij beloofde de daarop komende week op dinsdag of hooguit woensdag te bellen ,had ik niet verwacht zeker niet omdat hij erg enthousiast overkwam.

    maargoed ik lach alweer en ga mijn eigen persoon (3) eens verder uitpluizen

    groetjes F.B

    ps:het is gewoon puur toeval dat ik je hier tegenkom daarom dat ik even reageer