Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op enneagram.startpagina.nl

Jammer....

  • Caroline

    Wat jammer dat dit prikbord maar zo weinig gebruikt wordt…ik vraag me af hoe dat komt?

    Ik ken zelf een relatief groot aantal mensen die zich verdiepen in het enneagram, maar mogelijk hebben die geen computer of interesse in een prikbord?

    Ik was zelf erg verheugd dat ik 'm gevonden had en check ook regelmatig op nieuwe berichten, tevergeefs blijkbaar.

    Toch heb ik de indruk dat er steeds meer mensen op de hoogte komen van het bestaan van het enneagram en tevens, dat er steeds meer mensen het internet op gaan…zou het uiteindelijk dan toch wat meer vaart krijgen, dit prikbord?

    Caroline

  • Henk (webmaster enneagram)

    Hoi Caroline,

    Ik ben het geheel met je eens, zoals sommige anderen ook, denk ik. Tegelijkertijd moeten we natuurlijk wel vragen hebben, die we met elkaar willen onderzoeken.

    Dan onstaat er in ieder geval de context voor een levendige discussie.

    Gemiddeld komen er tussen de 10 en de twintig bezoeken per dag op het prikbord. Het aantal mensen dat daadwerkelijk iets wil vragen of wil delen, is echter beperkt tot zeer weinig.

    Misschien moeten we er zelf eens wat onderwerpen tegeaan gooien, ik ga er eens over denken.

    Vriendelijke groeten en dank voor je betrokkenheid,

    Henk

  • Caroline

    Henk,

    ik denk dat het inderdaad ook een kwestie is van elkaar bevragen en een dialoog op gang brengen.

    Ik blijf in elk geval langskomen en zal mijn steentje bijdragen, je kent dat wel van die loyale zessen….

    Weet je overigens ook waar de oplossing van de enneagram-spreuk blijft? Ik vind dat een leuke manier om mensen aan de praat te krijgen!

    groeten,

    Caroline