Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op enneagram.startpagina.nl

mooi

  • Sandy

    Sinds begin juni ben ik bij Sjoukje Sipkes bezig met het enneagram,dit is werkelijk prachtig.Ik kom mezelf heel erg tegen,dit is heel confronterend.Maar hierdoor leer ik wel hoe ik in het leven sta en hoe ik eigenlijk in het leven wil staan.

    Ik ben nog niet waar ik moet zijn maar al wel een heel eind op de goede weg!!!

    groetjes:Sandy

  • charlotte

    Ik had net hetzelfde toen ik het enneagram ‘ontdekte’, het is werkelijk niet te begrijpen hoe je jezelf zo kunt herkennen in één van slechts 9 types. Het heeft mij echt al geholpen om meer over mezelf te weten te komen :)

  • marcel bleijswijk

    Beste Sandy,

    Hierbij wil ik je wijzen op mijn website www.ThemaCD.nl

    Ik heb als maatschappelijk werker in de gehandicaptenzorg het volgende idee uitgewerkt:

    Ik heb de 9 enneagram types gekoppeld aan 9 Cd's met op elke cd 12 geselecteerde liedjes die allen betrekking hebben op de eigenschappen en ontwikkelpunten per type.

    Dit heeft geresulteerd in een sfeervol en gevarieerd muziek-pakket.

    Het is een met zorg samengesteld pakket waarbij uiteraard is gelet op inhoud, relevantie ,variatie, vormgeving en stijl.

    De CD's zijn digitaal bedrukt met het Enneagram logo en worden geleverd in CD jewel-case..

    Met vriendelijke groet,

    Marcel Bleijswijk

    www.ThemaCD.nl

    info@ThemaCD.nl