Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op enneagram.startpagina.nl

ideetje van een 7!

  • Saskia van der Weide

    Hallo mede-enneagram-liefhebbers,

    Hier een ‘leuk ideetje’ van een 7…; aan jullie te beoordelen of 't inderdaad leuk en uitvoerbaar is.

    Samenkomst (brainstorm, borrel, etentje) van deelnemers aan dit prikbord???

    Dus geen workshop, enneagramweekend etc., maar gewoon iets in sfeer van ‘lering ende vermaeck’. Zoiets hoeft geen kapitaal te kosten, terwijl we mogelijk behoorlijk wat ervaringen en know-how kunnen uitwisselen.

    Laat me weten of ‘t je iets lijkt en of je eventueel in bent om ’t mee te organiseren/plannen.

    Groetjes,

    Saskia

  • Henk (webmaster enneagram)

    Hoi Saskia,

    Inderdaad een idee van een zeven. Leuk, ik doe er zeker aan mee.

    groet,

    Henk

  • Hans Pluijms

    Hallo Saskia,

    Jouw idee staat mij wel aan.. ook ik . als 7, zie deze uitdaging wel zitten..

    mocht je een helpende hand nodig hebben dan moet je me maar een berichtje geven. Groeten Hans

  • rob de best

    Een idee van een 7 duurt altijd maar even, dus ik ben benieuwd of de aanbieding nog actueel is. Hoor graag van je.

    Rob de Best

  • Hans Pluijms

    Goeie morgen Rob,

    Wat een opmerking van jou!! Je bedoelt waarschijnlijk te zeggen dat het bij 7 ens wel voorkomt dat err plannen zijn maar dat de uitvoering wel eens te wensen overlaat? Dan zou ik het jou opmerking wel kunnen accepteren, maar zoals je het nu stelt is het een zeer generaliserende opmerking en daar kan ik niet zo heel erg veel mee. Ik kan je verzekeren dat ik als 7 wel afmaak waar ik aan begin en dat ik zeker niet voldoe aan jouw steriotiep en ungenuanceerd beeld over een 7.

  • Hans Pluijms

    Goede morgen Saskia,

    Zullen/kunnen/moeten/willen we samen eens overleggen over de mogelijkheden over deze te organiseren avond/middag/dag? Neem maar contact met me op

    met vriendelijke groet,

    Saskia van der Weide schreef:

    >

    > Hallo mede-enneagram-liefhebbers,

    >

    > Hier een ‘leuk ideetje’ van een 7…; aan jullie te

    > beoordelen of 't inderdaad leuk en uitvoerbaar is.

    > Samenkomst (brainstorm, borrel, etentje) van deelnemers aan

    > dit prikbord???

    > Dus geen workshop, enneagramweekend etc., maar gewoon iets in

    > sfeer van ‘lering ende vermaeck’. Zoiets hoeft geen kapitaal

    > te kosten, terwijl we mogelijk behoorlijk wat ervaringen en

    > know-how kunnen uitwisselen.

    > Laat me weten of 't je iets lijkt en of je eventueel in bent

    > om 't mee te organiseren/plannen.

    >

    > Groetjes,

    > Saskia