Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op enneagram.startpagina.nl

enneagram in het Frans

  • marcella

    Wie kan me zeggen waar ik meer informatie over het enneagram in het frans kan vinden. Bestaat er een franse website? Ik bedoel zeker niet dat ik in nederland een cursus enneagram in het frans wil volgen.

  • Caroline

    Misschien dat je via een zoekopdracht op een internationale zoekmachine wel franse sites binnen kunt halen?

    Ze zijn er vast wel, maar ik heb er uiteraard nog nooit naar gezocht…..succes!

    Caroline.

  • Henk (webmaster enneagram)

    Hallo Marcella,

    Er zijn verschillende sites in het Frans. Kijk eens naar www.enneagramme.net een franse site van Eric Salmon, die ook een frans boekje heeft geschreven, of www.enneagramme.org.

    Als je wilt, kan ik je ook in contact brengen met enkele enneagramtrainers in België of Frankrijk of Zwitserland.

    Mail me op enneagram@pagina.nl als je specifieke namen wilt ontvangen, afhankelijk van waar je woont.

    Vriendelijke groeten,

    Henk J. Eggink

  • marcella

    ik ben namelijk op zoek naar een lesgever voor enneagram, maar wel in de Franse taal. De lessen gaan door in Mechelen (Belgie). Weet jij iemand?Henk (webmaster enneagram) schreef:

    >

    > Hallo Marcella,

    >

    > Er zijn verschillende sites in het Frans. Kijk eens naar

    > www.enneagramme.net een franse site van Eric Salmon, die ook

    > een frans boekje heeft geschreven, of www.enneagramme.org.

    >

    > Als je wilt, kan ik je ook in contact brengen met enkele

    > enneagramtrainers in België of Frankrijk of Zwitserland.

    >

    > Mail me op enneagram@pagina.nl als je specifieke namen wilt

    > ontvangen, afhankelijk van waar je woont.

    >

    > Vriendelijke groeten,

    >

    > Henk J. Eggink