Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op enneagram.startpagina.nl

Bekende 3-en en 4-en?

  • sylvia

    Hoi, ik ben een duidelijke vier met een vleugel in de drie (maar wel lekker in balans!), mijn man precies omgekeerd. Om nog meer “herkenning” zoek ik wat nederlandse voorbeelden. Herman Brood was vlgs. mij een echte vier… wie noemt er nog een paar? Alvast bedankt, Sylvia

  • louise

    Er is toch zo'n website waar je je enneagram cijfer kunt uitvinden, waarna je een lijst met bekenden bijv vieren te zien krijgt? Ik kan er even niet opkomen!

  • sylvia

    Hoi Sterre,

    Geen idee over welke webpagina je het hebt. Ik heb wel een boek waarin allemaal bekende amerikanen worden genoemd, maar de meeste zeggen me niets (okay Micheal Jackson wel maar al die anderen…)

    Groetjes Sylvia

  • jan

    Patty Brard>>>> 4

    John de Mol>>>>3

  • Ruud

    4. Jort Kelder, Ivo Niehe, Mathilde Willink, Willem Nijholt, Jules Deelder, Pim Fortuijn, Pia Douwes, Robert Long, Bonnie st.Claire, Jacques d'Ancona, Liesbeth List, Christine vd Horst, Hans v Willigenburg, Patricia Paaij, Frans Molenaar, Sylvia Kristel, Willem Oltmans.

    3. Rene Froger, Monique Sluijter, Fons v Westerloo, Hanja Maaij-Weggen, Lee Towers, Sylvia Toth, Piet Veerman, Harry Mens, Katja Schuurman, Freddy Heineken, Desi Bouterse, Caroline Tensen, Dries Roelvink, Chazia Mourali, Fabienne de Vries, Hans Kraai jr., Xander de Buisonié.

  • Hilde de Leeuw

    Misschien dat onderstaande site nog wat toe te voegen heeft? :

    http://www.andromeda-uitgeverij.nl/enneagram/beroemdheden.php

    Met vriendelijke groet

  • Cjom

    Een bekende 3 is Wouter Bos, een bekende 4 Ed van Thijn.