Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op enneagram.startpagina.nl

ik zoek een vriendin

  • carlos

    ik ben een man een normale vijf met een sterk ontwikkelde vleugel zes.Ik zoek een vriendin die een verloste zes is met een met een sterk ontwikkelde vleugel naar zeven.of een verloste negen met een ontwikkelde een vleugel.nog ff wat details ik ben 1.95 meter 95 kilo en afgetrained in topconditie,zwart haar,grijze ogen en 36 jaar.

  • Henk J. Eggink (enneagram)

    Beste Carlos,

    Interessant om te zien dat je het enneagram wil gebruiken om de perfecte partner te vinden. Ik ben wel benieuwd waarom een 8, 1 of 3 geen goede partner zou maken. Ik ken genoeg relaties tussen vijfen en deze typen die ook erg goed gaan.

    Mijnsinziens is een goede relatie niet afhankelijk van een type, maar de mate waarin beiden zichzelf hebben weten te ontwikkelen en heel belangrijk het subtype. Er zijn leraren die zeggen dat het subtype een meer belangrijke rol speelt bij partner keuze dan het gewone type omdat hier de echte verschillen op overlevingsniveau naar boven komen. Bijv: De ene partner wil liever in een groep op vakantie en de ander liever met zijn twee.

    Wel succes ermee en ik ben benieuwd,

    Henk