Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op enneagram.startpagina.nl

Testresultaat...

  • Tine

    Onlangs heb ik een test gedaan waaruit bleek dat ik een type 7 ben. Op twee stond echter type 1. Grappig want voor mijn gevoel staan die twee haaks op elkaar. Het is echter wel waar. Ik geniet absoluut vreselijk van het leven maar loop niet weg voor dingen als de vaat opruimen na een feestje. Ik hou ook van een zekere mate van orde en netheid. Betekent deze uitslag dat ik net ietsje meer levensgenieter ben dan perfectionist? Wat ik wel vreemd vond is dat mijn laagste score succesvolle werker is. Ik heb inmiddels veel via uitzendbureaus gewerkt en ik moet zeggen dat ik daarin redelijk succesvol ben. Beoordelingen zijn altijd goed. Heeft dit misschien te maken met het feit dat ik, wanneer ik keus moet maken uit twee antwoorden- eigenlijk me in beide wel kan vinden? Ik vind sowieso altijd heel veel leuk, heb brede interesses en belangstelling. Het lijkt me leuk om hierover met iemand in contact te komen.

    Groetjes

    Tine

  • Bas

    Dag Tine,

    De uitslag lijkt ietwat een rare cobinatie te zijn.

    Ik doe aan numerologie en ben zeer benieuwd wat er op dat gebied voor jou uitkomt. Zoals je waarschijnlijk wel zult weten, is numerologie ook persoonlijkheid verklarend en heeft tevens ook wel iets van astrologie.

    Numerolgie werkt ook met nummer, maar de archetypes van numerologie komen niet overeen met die van het anneagram. Dit zou ik graag willen onderzoeken.

    Indien je interesse hebt, wil ik wel een compleet numerlogisch rapport voor je uitdraaien compleet met kaart.

    Het enige dat ik nodig heb, is je geboortedatum, je volledige geboorte namen zoals die aangegeven zijn bij de gemeente en de naam die vandaag de dag gebruikt als je je voorstelt aan iemand die je nog niet kent.

    Je kunt me mailen op bas.numerologie@casema.nl

    Ben benieuwd

    Bas.

  • Wies Kloosterhuis

    Het ligt minder simpel dan je denkt. Een test is de minst goede manier om achter je type te komen. Hetzelfde gedrag kan voorkomen bij verschillende types. Het gaat om de drijfveren achter dit gedrag, waar je aandacht naar uitgaat en wat de achterliggende motivatie is. Een van de manieren om hierachter te komen is om een interview te laten afnemen.

    Momenteel volg ik de opleiding Nederlandse Opleiding Tot Enneagramcoach (NOTE). Hier leer ik o.a. een typeinterview af te nemen. Ik en mijn medecursisten zoeken - voor het oefenen - nog mensen die zich willen laten interviewen. Iets voor jou?

  • Tine

    Hallo Wies,

    Moet zeggen dat ik erg nieuwsgierig ben geworden en het lijkt me leuk geinterviewd te worden. Ik hoor graag nog van je.

    Met vriendelijke groet,

    TineWies Kloosterhuis schreef:

    >

    > Het ligt minder simpel dan je denkt. Een test is de minst

    > goede manier om achter je type te komen. Hetzelfde gedrag kan

    > voorkomen bij verschillende types. Het gaat om de drijfveren

    > achter dit gedrag, waar je aandacht naar uitgaat en wat de

    > achterliggende motivatie is. Een van de manieren om

    > hierachter te komen is om een interview te laten afnemen.

    > Momenteel volg ik de opleiding Nederlandse Opleiding Tot

    > Enneagramcoach (NOTE). Hier leer ik o.a. een typeinterview af

    > te nemen. Ik en mijn medecursisten zoeken - voor het oefenen

    > - nog mensen die zich willen laten interviewen. Iets voor jou?

  • Wies Kloosterhuis

    Hallo,

    Fijn dat je geïnteresseerd bent. Ik kan alvast zeggen: het laat je ook niet meer los.

    Ik weet niet precies hoe het gaat met zo'n prikbord, maar als je een afspraak wilt maken voor een (gratis) interview mail dan naar: m.h.metz@freeler.nl.

    groeten Wies Kloosterhuis

  • Geeske

    Wies Kloosterhuis schreef:

    >

    > Het ligt minder simpel dan je denkt. Een test is de minst

    > goede manier om achter je type te komen. Hetzelfde gedrag kan

    > voorkomen bij verschillende types. Het gaat om de drijfveren

    > achter dit gedrag, waar je aandacht naar uitgaat en wat de

    > achterliggende motivatie is. Een van de manieren om

    > hierachter te komen is om een interview te laten afnemen.

    > Momenteel volg ik de opleiding Nederlandse Opleiding Tot

    > Enneagramcoach (NOTE). Hier leer ik o.a. een typeinterview af

    > te nemen. Ik en mijn medecursisten zoeken - voor het oefenen

    > - nog mensen die zich willen laten interviewen. Iets voor jou?

    Dag Wies,

    De typen houden mij al een tijdje bezig.

    Ik herken veel van mezelf in de 6 en de 1.

    Was als kind erg beschouwend, dus meer een 5.

    Als jij met een interview kunt achterhalen wat het duidelijkst

    mijn type is, dan hou ik me aanbevolen!

  • Diana

    Ik vind het resultaat niet zo vreemd. De zeven schiet in stress naar de een. Ik ben zelf ook een zeven en scoorde laatst de hoogste scores op een een en vijf. Dit kan ook kloppen, in stress naar de een, in ontspanning naar de vijf. Zelf heb ik veel punten van de een, alleen mijn primaire emotie is geen woede, wat bij de een past maar angst. Bij het bepalen van je type moet je als eerste uitgaan van je primaire emotie, dan vallen er al zes types af.

    succes

  • Ruud

    Hallo, ik wil maar even kort laten weten dat ik me zeker beschikbaar stel voor een vragensessie en hoop dat jullie mijn twijfel tussen twee typen kunnen ophelderen.

    ( ik zal de typen die ik in mgedachten heb voor mezelf nog even voor me houden zodat ik jullie niet bevooroordeel )

    Wellicht tot horensTine schreef:

    >

    > Hallo Wies,

    >

    > Moet zeggen dat ik erg nieuwsgierig ben geworden en het lijkt

    > me leuk geinterviewd te worden. Ik hoor graag nog van je.

    >

    > Met vriendelijke groet,

    > TineWies Kloosterhuis schreef:

    > >

    > > Het ligt minder simpel dan je denkt. Een test is de minst

    > > goede manier om achter je type te komen. Hetzelfde gedrag kan

    > > voorkomen bij verschillende types. Het gaat om de drijfveren

    > > achter dit gedrag, waar je aandacht naar uitgaat en wat de

    > > achterliggende motivatie is. Een van de manieren om

    > > hierachter te komen is om een interview te laten afnemen.

    > > Momenteel volg ik de opleiding Nederlandse Opleiding Tot

    > > Enneagramcoach (NOTE). Hier leer ik o.a. een typeinterview af

    > > te nemen. Ik en mijn medecursisten zoeken - voor het oefenen

    > > - nog mensen die zich willen laten interviewen. Iets voor

    > jou?