Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op enneagram.startpagina.nl

ben toch erg benieuwd ...zoals altijd

  • astrid

    na weer een nieuwe ervaring te hebben opgedaan( een middag heerlijk opgetreden met ONS koor) zei er iemand iets over deze site ….grappig net als ik voor mijzelf heb besloten hier wel in te willen duiken begint er iemand over het feit dat ie een vijf is………een vijf wat????aha het enneagram ik heb het door en dan moet ik zodra ik op mijn opklapkoffer zit direct deze site bezoeken natuurlijk….bij deze dus nu gauw een goede test opzoeken …..oh wil wel even kwijt dat we inderdaad een prachtige koordirgent hebben met al net zon prachtige vrouw…mooie mensen op deze wereld !!!!!!! Zie je de romanticus haha

  • Jos

    Ha die Astrid!

    Afgelopen zondag was ik met een koor bezig. Toen heb ik over het Enneagram gesproken, met een 4, die Astrid heet. Ik ben een vijf. Ik ben een koordirigent met een fan-tas-ti-sche vrouw. Had je het over mij?

    In dat geval wijs ik jou als HB en HSP op de oudere berichten op dit prikbord. Menige vraag zal hier voor jou beantwoord staan. Jij zult snel de grote lijnen en de logica ontdekken.

    Ben jij de Splendid-Astrid, dan spreken we elkaar donderdag. Zo niet, dan lees ik graag jouw bericht met jouw bevindingen. Anyway - welkom hier.

    vrgr. Jos

  • astrid

    nou dat was ik dus …dat je nog twijfelde (5?)!Ik vind dit echt een leuke site en ga nu ook gauw weer het een en ander uitzoeken …GEK weer …heb ik even tijd (en eindelijk evenrust) zoek ik weer direct iets anders wat mij interesse wekt.Kortom stort mij van het een in het ander maar vind het ook allemaal zo leuk!!! Nou ik ga weer verder genieten (stukje levengenieter zat immers ook erg hoog).Mooi weer tuintje zonnetje wat willen we eigenlijk nog meer ????Geniet er allemaal van!!! Ben ook benieuwd of er meer vieren zo druk kunnen zijn ??? Tot gauw ASTRID.