Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op enneagram.startpagina.nl

Levenspartner gezocht die houdt van lopen met rugzak, tent en wildkamperen

  • Nienke

    Lopen met rugzak, tent en wildkamperen

    Ik zoek een levenspartner die ook van lopen houdt op deze manier. Ik zoek iemand die in Amsterdam woont, of directe omgeving. Utrecht mag ook, daar kom ik geregeld, maar niet verder want dat werkt niet voor mij. Ik ben zelf 32 jaar en val eerder op iets oudere mannen, met een rustige uitstraling: Sportief, brede interesse, vooral niet bang om na te denken of te voelen: wat betreft de positieve én negatieve dingen in het leven. Iemand die niet erg ijdel is, wel voor de dag kan komen, meegaand, maar wel zijn grenzen kan aangeven en stellen want die test ik nog wel eens uitJ.

    Het is dus belangrijk dat je om me kunt lachen als ik mezelf een keer verlies, dat ik ook fouten mag maken en dat ik erop kan vertrouwen dat je me dan niet in de steek laat. Ik ben een intens voelend en levend mens en erg leergierig. Ik hoop dat ook in de ander te ontmoeten, ieder op zijn eigen manier dan.

    Ik zoek ook iemand die net als ik ervaring heeft met een lange relatie en meerdere relaties zodat hij weet wat hij belangrijk vindt daarin en wat minder belangrijk. Iemand die graag een hechte band smeedt met zijn partner en dat je elkaar ruimte gunt je op je eigen terrein te ontwikkelen.

    Open, eerlijk en direct op een vriendelijke manier is wat ik ben en wat ik zoek in de ander.

    Ik heb bij mijn vorige oproep zoveel reacties gekregen van mensen die te ver weg wonen, te jong/oud en onervaren zijn, te vrijblijvend contact zoeken dat ik nu probeer heel specifiek te zijn zonder het beeld dicht te timmerenJ.

    Stuur me alsjeblieft direct een duidelijke foto van je gezicht mee, dat is voor mij een belangrijke eerste indruk. Veroordeel me aljeblieft niet als ik daaraan kan zien dat je mijn type niet bent want ik heb inmiddels heel veel ervaring met daten en sta in goed contact met mijn intuïtie.

    Mensen die ik wil ontmoeten zijn mensen die me nieuwsgierig maken en dat zijn mensen die met hun blik bovenstaande eigenschappen doen vermoeden en meer. Ik val niet op klassiek knap, maar op mooie ogen, een betoverende glimlach, ondeugende trekjes, mooie kaaklijn en mooie mond. Wat ik mooi vind kan ik niet uitleggen en ga ik niet doen, maar het is maar om aan te geven dat ik wel kan herkennen wat ik zoek terwijl ik er ook geen recept voor kan geven.

    Ik ben een filosofisch mens, heb al veel geleerd van o.a. het Boeddhisme, meditatie, zelfstudie, zelfonderzoek, lezen, schrijven en gesprekken voeren. Maar ik ben ook erg analytisch, heb ruimtlijk inzicht, ben avontuurlijk en kan behoorlijk goed helder nadenken. Ik heb roodbruin halflang haar met een slag en een enkele krul en qua postuur: stevig gebouwd maar niet dik, redelijk goede conditie, sterk en lenig en lekker in mijn vel zittend. De ene keer zie je mijn kwetsbare kant, de andere keer mijn sterke kant. Ik zoek iemand die van beiden niet schrikt, dat ik mezelf mag zijn en ik me helemaal bij je thuis kan voelen.

    Groets Nienke

  • twan

    hallo nienke heb met veel plezier jou bericht gelezen en wilde hier wat aan toe voegen zelf ben ik ook een sportief en avonturistisch mens ben altyd wel opzoek naar een uitdaging en vind het heerlijk om mijn grenzen te verleggen breng ook veel tyd door met wandelen dit brengt mijn hoofd tot rust heb ook langdurige relatie gehad n mis toch een partner in mijn leven kan erg goed alleen zijn dit leer je vanzelf als je al een aantal keer telleurgesteld bent in het leven iedereen heeft wel eens momenten dat ie plat op zijn bek gaat maar dit geeft mij de rede om op te staan en het wel goed te doen hiervan wordt je sterk en met vallen en opstaan kom je overal sterker uit dus voor ieder probleem is een oplossing vind het heerlijk om samen te lachen en te huilen samen sta je sterk en los je veel problemen op dus samen kan je de hele wereld aan en dit is ook de reden dat ik net als jou opzoek ben naar een partner om het leven wat kleur te geven wil namelijk graag een wereld reis gaan maken met mijn backpack en zo een onderdeel te worden van de wereld ben erg avontuurlijk ingesteld en kan erg goed anticiperen en oplossingen bedenken voor opstakels die hebben we nu ook al in het leven alleen zijn deze noodgedwongen omdat het moet in de maatschappij waar we in leven en dat wil ik niet meer heb nu een punt bereikt dat ik het belangrijker vind om de dingen te doen die ik leuk vind en niet de dingen die moeten en verwacht worden dus zodoende dat ik voor mij zelf belangrijk vond om jou te schrijven kan mij heel erg goed in jou verhaal plaatsen het had zo van mij kunnen zijn hahahha kom niet uit de buurt zoals je graag had gezien maar wou je wel even zeggen dat er mensen zijn zoals jij ze bestaan echt hahaha alleen zijn ze dun gezaaid hahah heb zelf ook verschillende advert geplaats op forums van wereldreizen in de hoop dat ik ook mijn ideale partner zal gaan vinden en mijn droom verwezenlijken net als jou dus vandaar mijn reactie op jou bericht om je even een hart onder je riem te steken en je heel veel suc6 te wensen met je zoektocht ik hoop dat je zult vinden wat je zoekt en dat je dromen ook uitkomen ergens loopt iemand rond die precies is wat we zoeken waarmee we de hele wereld versteld zullen laten staan en iedere uitdaging aan kunnen en alles zullen overwinnen met heel veel vriendelijke groet twan bergmans