Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op enneagram.startpagina.nl

opleiding enneagram-coach?

  • Marloes

    Ik zou graag een opleiding enneagram-coach willen volgen. Waar of bij wie kan ik dan terecht?

  • Henk Eggink

    Beste Marloes,

    Er zijn verschillende opleidingen die enneagram en coaching verbinden.

    Zo zijn er de NOTE opleiding van Kempen/Impuls, Essential Coach door Rob de Best en de EIK door Jan Willem van de Wetering. Zie de website enneagram.startpagina.nl voor meer info.

    Afhankelijk van je eigen achtergrond en interesse kunnen deze opleidingen interessant voor je zijn. Het zijn alledrie wel heel verschillende opleidingen dus onderzoek goed wat je het meeste aanspreekt.

    Groet,

    Henk

  • Marloes

    Henk, bedankt, ik ben al aan het vergelijken.

  • Hendrik Jan Dekker

    Hallo Maloes,

    In de Bilt (Corael opleidingen) wordt een coach-opleiding gegeven waarbij het enneagram wordt gecombineerd met aspecten uit de TA (Transactionele Analyse en NLP (Neuro Linguïstisch Programmeren)

    Informatie: www.corael.nl

  • joke

    zoek het mail adres van jw van de wetering, kan iemand mij hieraan helpen?

  • Piet

    Hallo Marloes,

    Waarschijnlijk heb je je keuze al gemaakt. Corael Opleidingen biedt naast een tweejarige basisopleiding in Enneagram, TA en NLP ook nog een intressante coach opleiding waarbij het enneagram wordt gecombineerd met psychopatholgie. Misschien ook nog intressant voor je?