Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op enneagram.startpagina.nl

enneagramcursus/training

  • Renate

    Hallo allemaal,

    ik heb pas de ennegramtest online gedaan bij jobselection.nl (by Frans dus die hier ook vaker iets schrijft) en ben zeer geinteresseerd geraakt in het enneagram en opzoek gegaan naar workshops,trainingen, cursussen etc maar kan nou niet zeggen dat ik iets concreets kan vinden… wie kan me helpen! Ik hoor het graag!

    Groetjes, Renate

  • Henk (webmaster enneagram)

    Hoi Renate,

    Een beetje afhankelijk van je budget en je locatie zijn er in Nederland diverse plekken waar cursussen worden gehouden. Kijk onder andere eens bij de regionale volksuniversiteit, oa Zoetermeer en Amersfoort. Je kunt ook een boek kopen om je er verder in te verdiepen. Ik raad je persoonlijk het boek Handboek Enneagram' van Helen Palmer aan. Voor een tientje kun je ook beginnen met ‘Enneagram in een notedop’ van Joke Weijers (Ankertje)

    Succes ermee,

    Henk

  • Frans Kragten

    Henk,

    Dit ankertje krijgen beschikbare kandidaten bij Jobselection gratis toegestuurd!!

    Frans.

  • rob de best

    Hallo Renate,

    Goed nieuws voor je! Op 21 november start een nieuwe basiscursus Enneagram in Zoetermeer. De cursus duurt 5 woensdagavonden (m.u.v. 5 december, die gaat naar de dindsdagavond daarvoor). Voor meer informatie kun je mailen, of mij bellen op 0653 266 360. Ook kun je eerst even kijken op de site www.enneagram.nu, van het Enneagraminstituut.

    Vriendelijke groet,

    Rob de Best

  • Hans Pluijms

    Renate,

    Mocht je in het zuiden des lands wonen, dan weet ik misschien wel enige mogelijkheden voor je.. laat het me maar even weten,

    Vriendelijke groet,

    Renate schreef:

    >

    > Hallo allemaal,

    >

    > ik heb pas de ennegramtest online gedaan bij jobselection.nl

    > (by Frans dus die hier ook vaker iets schrijft) en ben zeer

    > geinteresseerd geraakt in het enneagram en opzoek gegaan naar

    > workshops,trainingen, cursussen etc maar kan nou niet zeggen

    > dat ik iets concreets kan vinden… wie kan me helpen! Ik

    > hoor het graag!

    >

    > Groetjes, Renate

  • Leonard Willems

    Beste Renate,

    Ja, ik mis ook een aanbod van enneagramcursussen/-trainingen op b.v. de enneagram.startpagina.nl.

    Wellicht zou ik er een kunnen organiseren. Wat dacht je van een voorjaarsweekje Enneagram aan het Lago di Garda, Italië? Ik ken daar wel een goede lokatie; een erkend adviseur zou bereid zijn. Zou moeten kunnen lukken voor zo'n 300 a 400 Euro, maar dan moet er wel een groep van zo'n 16 personen zijn.

    Ideetje?

    vriendelijke groet,

    Leonard Willems

  • Henk (webmaster enneagram)

    Hoi Leonard,

    Ik ben het helemaal eens en ik wil graag cursussen op de enneagram.startpagina.nl aanbieden, maar de meeste cursussen voor particulieren zijn niet on-line te vinden zijn, maar worden in buurthuizen e.d. aangeboden. De commerciële cursussen zijn wel te vinden via de enneagram.startpagina.nl onder het kopje Enneagramtrainingen en coaching.

    Mocht je dus links kennen, laat me dat dan gerust weten.

    Groet,

    Henk

    webmaster enneagram

  • rob de best

    Hallo Enneafriends,

    Vooruitlopend op de wijziging op de site www.enneagram.nu kan ik alvast verklappen dat ik vanaf 23 januari en de volgende 4 woensdagavonden daarop, een open training geef. Voor meer info kun je bellen 0653 266 360 of mailen.

    Groet,

    Rob de Best

  • Renate

    Hoi leonard,

    nou..kom maar op met dat idee! Lijkt me gaaf hoor!

    Maak het iets concreter en we gaan mensen ronselen om mee te doen!

    Groetjes, Renate

  • Leonard Willems

    Hoi Renate,

    Eerste resultaten van mijn onderzoekje t.b.v. enneagramcursus aan het Lago di Garda in Italië: een erkend adviseur kan en wil i.o.m. deelnemers een programma samenstellen c.f. wensen. Verblijf in acht 4-pers-appartementen, 2 personen per appartement. Seminarruimte aanwezig. Vrijetijdsprogramma kan ik begeleiden: b.v. cultuurexcursie, botanische tuinen, wijnproeven, bergwandeling etc.

    Verder gaan?

    Ciao,

    Leonard